שירות כחול לבן בלבד    מבצע גרירה עלינו, תוך 30 דקות אצלך! חייגו: 053-343-6074

אתגרים והזדמנויות בענף פירוק הרכב

אתגרים והזדמנויות בענף פירוק הרכב

תוכן עניינים
קונה רכבים לפירוק ונסיעה, מעוקלים וללא מנוע במזומן

השאירו פרטים עכשיו וניצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר

המאמר נכתב ע"י: ירון קונה רכבים לפירוק ונסיעה – החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה מכל הסוגים

קונה רכבים לפירוק ונסיעה, מעוקלים וללא מנוע במזומן

פוסט זה בבלוג בוחן את האתגרים וההזדמנויות השונות בתעשיית פירוק המכוניות. הוא בוחן לעומק את מגמות השוק הנוכחיות, ההשלכות הסביבתיות, ההתקדמות הטכנולוגית והתקנות המעצבות את התעשייה. הוא גם בוחן את הפתרונות הפוטנציאליים להתגבר על אתגרים אלה ואת ההזדמנויות הבלתי מנוצלות שעלולות לחולל מהפכה בתעשייה.

הבנת מגמות השוק הנוכחיות בתעשיית פירוק הרכב

תעשיית פירוק המכוניות חווה כיום שינויים משמעותיים בתגובה למגמות השוק המתפתחות. מגמה בולטת אחת היא הדרישה ההולכת וגוברת לפרקטיקות ברות קיימא, המונעות על ידי מודעות סביבתית גוברת בקרב הצרכנים. שינוי זה הוביל לעלייה באימוץ תהליכי פירוק ידידותיים לסביבה ומיחזור רכיבי רכב. בנוסף, ישנו דגש בולט לכלכלה המעגלית, תוך התמקדות בשימוש חוזר ושימוש חוזר בחומרים כדי להפחית פסולת ולמזער את ההשפעה הסביבתית. הדיגיטליזציה גם משחקת תפקיד מכריע בהפיכת התעשייה, עם שילוב טכנולוגיה לייעול הפעילות ולשיפור היעילות. יתר על כן, עלייתם של כלי רכב חשמליים מעצבת מחדש את השוק, מה שמוביל לפיתוח תהליכי פירוק מיוחדים ושירותים המותאמים לטיפול ברכיבי EV. מגמות שוק מתפתחות אלו מדגישות את הצורך של שחקני התעשייה להישאר זריזים ולהסתגל לעמוד בדרישות הצרכנים המשתנות ובדרישות הרגולטוריות.

כיצד משפיעות תקנות איכות הסביבה על תעשיית פירוק המכוניות?

תקנות איכות הסביבה ממלאות תפקיד מרכזי בעיצוב הפעולות והפרקטיקות בתעשיית פירוק המכוניות. תקנות אלו משמשות מסגרת להבטיח שפעילויות הפירוק מבוצעות בצורה אחראית סביבתית, תוך מזעור ההשפעות השליליות על המערכת האקולוגית. עמידה בתקנות איכות הסביבה היא לא רק דרישה משפטית אלא גם הכרח אסטרטגי עבור שחקנים בתעשייה המעוניינים לשמור על הרישיון החברתי שלהם לפעול ולשפר את המוניטין שלהם.

יתרה מכך, תקנות סביבתיות מניעות לעתים קרובות חדשנות בתעשייה על ידי דחיפה של חברות לאמץ טכנולוגיות נקיות יותר ופרקטיקות בנות קיימא. זה הוביל לפיתוח טכניקות פירוק מתקדמות שמתעדפות צמצום פסולת, מיחזור וסילוק נכון של חומרים מסוכנים. ככל שהתקנות מחמירות, חברות נאלצות להשקיע בתשתיות ובהכשרה כדי לעמוד בדרישות אלו, ובסופו של דבר להעלות את הסטנדרטים הכוללים של התעשייה.

"מיחזור אינו פינוי פסולת" – בחינת תפקיד המיחזור בענף פירוק הרכב

מיחזור הוא נדבך בסיסי של קיימות בתעשיית פירוק המכוניות, תוך שימת דגש על החשיבות של שימוש חוזר בחומרים ורכיבים כדי למזער את ייצור הפסולת ולחסוך במשאבים. בניגוד לשיטות המסורתיות לסילוק פסולת, המיחזור נועד להפיק ערך מכלי רכב סופיים על ידי חילוץ חלקים וחומרים לשימוש חוזר, ובכך להפחית את ההשפעה הסביבתית של תהליך הפירוק. המעבר הזה לעבר מודל כלכלה מעגלית מדגיש את המחויבות של התעשייה ליצירת שרשרת אספקה בת קיימא וחסכונית יותר במשאבים.

בהקשר של פירוק מכוניות, למיחזור תפקיד מכריע בהפניית פסולת רכב ממזבלות וממתקני שריפה, במקום שבו היא תתרום לזיהום ולדלדול משאבים. על ידי פירוק כלי רכב לחלקים ולחומרים המרכיבים אותם, מחזרים יכולים לשחזר משאבים יקרי ערך כגון פלדה, אלומיניום, פלסטיק וגומי לשימוש חוזר בתהליכי ייצור. זה לא רק שומר על חומרי גלם אלא גם מפחית את צריכת האנרגיה ואת פליטת גזי החממה הקשורים לייצור רכיבים חדשים ממקורות בתוליים.

התקדמות טכנולוגית: ברכה או תרומה לתעשיית פירוק המכוניות?

להתקדמות הטכנולוגית יש פוטנציאל לחולל מהפכה בתעשיית פירוק המכוניות, ומציעה גם הזדמנויות ליעילות וגם אתגרים להסתגלות. אימוץ טכנולוגיות חדשות יכול לייעל את הפעילות, לשפר את אמצעי הבטיחות ולשפר את הקיימות הכוללת של תהליך הפירוק. עם זאת, התקדמות אלו מביאות גם למורכבויות הדורשות ניווט קפדני כדי לממש את היתרונות שלהם במלואם.

  • 1. אוטומציה ורובוטיקה:
    לשילוב של אוטומציה ורובוטיקה במתקני פירוק מכוניות יש פוטנציאל להגביר את היעילות והדיוק בפעולות הפירוק. מערכות אוטומטיות יכולות לפרק רכבים במהירות ובדייקנות, לחלץ רכיבים יקרי ערך ולמיין חומרים למיחזור. על ידי הפחתת דרישות העבודה הידנית ושיפור תהליכי זרימת העבודה, אוטומציה יכולה לייעל את ניצול המשאבים ולשפר את הפרודוקטיביות. עם זאת, עלויות ההשקעה הראשוניות והצורך בהכשרה מיוחדת עשויים להציב אתגרים עבור מפרקים קטנים יותר המעוניינים לאמץ טכנולוגיות אלו.
  • 2. ניתוח נתונים ובינה מלאכותית:
    כלי ניתוח נתונים ובינה מלאכותית (AI) מציעים תובנות חשובות לגבי אופטימיזציה של ניהול המלאי, חיזוי ביקוש לחלקים ושיפור שירות הלקוחות בתעשיית פירוק המכוניות. אלגוריתמי AI יכולים לנתח כמויות אדירות של נתונים כדי לזהות מגמות, לחזות תנודות בשוק ולייעל תהליכי קבלת החלטות. מינוף הטכנולוגיות הללו יכול לעזור לפירוקים לשפר את היעילות התפעולית, להפחית את הפסולת ולשפר את שביעות רצון הלקוחות. עם זאת, דאגות לגבי פרטיות הנתונים, סיכוני אבטחת סייבר והצורך בכוח אדם מיומן לפרש ולמנף נתונים נותרו שיקולים משמעותיים.

האם אסטרטגיות יעילות לניהול פסולת יכולות לחולל מהפכה בתעשיית פירוק המכוניות?

לאסטרטגיות אפקטיביות לניהול פסולת יש פוטנציאל לחולל מהפכה בתעשיית פירוק המכוניות על ידי אופטימיזציה של ניצול המשאבים, מזעור ההשפעה הסביבתית ושיפור היעילות התפעולית הכוללת. יישום נוהלי ניהול פסולת מקיפים יכול לעזור למפרקים להפחית את ייצור הפסולת, לשפר את שיעורי המיחזור ולהפחית את טביעת הרגל הסביבתית של פעילותם. על ידי תעדוף יוזמות הפחתת פסולת, שימוש חוזר ומיחזור, מתקני פירוק יכולים לשנות את הגישה שלהם לטיפול בכלי רכב סופיים ולמקסם את השחזור של חומרים יקרי ערך. אימוץ חשיבה של כלכלה מעגלית, שבה משאבים נעשה שימוש חוזר וממוחזר במערכת לולאה סגורה, יכול להניע חדשנות וצמיחה בת קיימא בתעשייה. יתר על כן, שילוב אסטרטגיות ניהול פסולת במודל העסקי הליבה יכול ליצור הזדמנויות לחיסכון בעלויות, ציות לרגולציה ובידול בשוק. שיתוף פעולה עם מומחי ניהול פסולת, מתקני מיחזור וארגונים סביבתיים יכולים לספק למפרקים את הידע והמשאבים הדרושים ליישום פתרונות יעילים לניהול פסולת המותאמים לצרכים הספציפיים שלהם. למעשה, על ידי אימוץ אסטרטגיות יזומות לניהול פסולת, תעשיית פירוק המכוניות יכולה לא רק להפחית את השפעתה הסביבתית אלא גם למצב את עצמה כמובילה בפרקטיקות ברות קיימא בתחום הרכב.

מהן הזדמנויות הצמיחה הפוטנציאליות בתעשיית פירוק הרכב?

תעשיית פירוק המכוניות מציגה אינספור הזדמנויות צמיחה פוטנציאליות המונעות על ידי העדפות צרכנים מתפתחות, התקדמות טכנולוגית ושינויים רגולטוריים. הזדמנות מרכזית אחת טמונה בביקוש הגובר לפרקטיקות בר קיימא ולכלכלה המעגלית, מה שעורר עניין במיחזור ושימוש חוזר ברכיבי רכב. על ידי ניצול מגמה זו, המפרקים יכולים להרחיב את נתח השוק שלהם ולמשוך לקוחות מודעים לסביבה המחפשים פתרונות ידידותיים לסביבה עבור כלי רכב סופיים. בנוסף, עלייתם של כלי רכב חשמליים (EV) מהווה הזדמנות צמיחה ייחודית עבור התעשייה, שכן סוללות ורכיבי EV דורשים תהליכי פירוק ומיחזור מיוחדים. מפרקים שמשקיעים בתשתית ובמומחיות לטיפול ברכבי רכב חשמליים עומדים להשיג יתרון תחרותי בפלח שוק המתרחב במהירות. שיתוף פעולה עם יצרני רכב, ממחזרים וספקי טכנולוגיה יכול גם לפתוח דלתות לזרמי הכנסה חדשים ולשותפויות אסטרטגיות המניעות חדשנות וצמיחה עסקית בתעשיית פירוק המכוניות. ככל שנוף הרכב ממשיך להתפתח לקראת קיימות ויעילות משאבים, למפרקים יש הזדמנות למצב את עצמם כשחקנים חיוניים במעבר לתעשיית רכב מעגלית ואחראית יותר לסביבה. על ידי אימוץ הזדמנויות צמיחה אלו והקדמת המגמות בתעשייה, מפרקי רכב יכולים לפתוח אפיקים חדשים להתרחבות, בידול והצלחה ארוכת טווח בשוק דינמי ותחרותי.

האם תעשיית פירוק המכוניות מוכנה לעתיד?: מבט על סיכויים ואתגרים

תעשיית פירוק המכוניות עומדת בצומת קריטי, על סף שינוי טרנספורמטיבי המונע על ידי חדשנות טכנולוגית, ציווי קיימות והתנהגויות צרכניות משתנות. בעוד שהתעשייה טומנת בחובה פוטנציאל עצום לצמיחה והתפתחות, היא גם מתמודדת עם אינספור אתגרים שיש לנווט בהם כדי להבטיח כדאיות ותחרותיות לטווח ארוך. אחד האתגרים המרכזיים העומדים בפני תעשיית פירוק המכוניות הוא הקצב המהיר של ההתקדמות הטכנולוגית, הדורש שיפור מיומנות מתמשך והשקעה בכלים ותהליכים חדישים כדי להישאר רלוונטיים בעידן הדיגיטלי. יתר על כן, התעשייה חייבת להתמודד עם המורכבות של עמידה ברגולציה, במיוחד בתחום התקנים הסביבתיים ופרוטוקולי ניהול הפסולת. מכיוון שקיימות תופסת מקום מרכזי במגזר הרכב, על המפרקים לאמץ שיטות קיימא ולאמץ עקרונות של כלכלה מעגלית כדי לענות על הדרישה הגוברת לפתרונות ידידותיים לסביבה. יתרה מכך, הופעתן של טכנולוגיות רכב חדשות, כגון רכבים חשמליים ואוטונומיים, מציבה הן הזדמנויות והן אתגרים עבור המפרקים, אשר חייבים להתאים את פעולתם כדי להתאים לדרישות הייחודיות של כלי רכב אלו. כדי לשגשג בעתיד, תעשיית פירוק המכוניות חייבת להתמודד באופן יזום עם אתגרים אלה, לנצל הזדמנויות מתעוררות ולמצב את עצמה כשחקן מפתח באקו-סיסטם הרכב בר-קיימא, מונע הטכנולוגיה של המחר. על ידי טיפוח חדשנות, שיתוף פעולה וחשיבה קדימה, מפרקים יכולים לא רק לעמוד בדרישות העתיד אלא גם להוביל את התעשייה לעבר עתיד בר קיימא ויעיל יותר.

לסיכום, תעשיית פירוק הרכב מתמודדת עם אתגרים רבים, אך גם מציגה הזדמנויות משמעותיות לצמיחה וחדשנות. על ידי מינוף טכנולוגיה, עמידה בתקנות סביבתיות ופיתוח אסטרטגיות מיחזור יעילות, התעשייה יכולה למקסם את הפוטנציאל שלה ולתרום משמעותית לעתיד בר קיימא.

מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב
שירותים נוספים
טבלת מחירון קניית רכב לפירוק
דגם המכוניתשנת המכוניותמחיר לפירוק (ש"ח)
אופל1995-20171,000 – 10,000
טויוטה2002-20172,000 – 15,000
סובארו1994-20171,500 – 12,000
סוזוקי1999-20051,000 – 7,000
סיטרואןעד שנת 20171,500 – 10,000
רנו1994-20171,000 – 8,000
גולף1994-20173,000 – 20,000
וולוו1995-20175,000 – 25,000
מאזדהעד שנת 20162,000 – 12,000
סקודהשנת 2004+2,000 – 15,000
פולקסווגןעד שנת 20163,000 – 18,000
יונדאיעד שנת 20162,000 – 12,000
מרצדסעד שנת 20165,000 – 50,000
ניסאן2000-20182,000 – 15,000
פיג'ועד שנת 20171,500 – 8,000
פורד1990-20161,500 – 10,000
BMWעד שנת 20175,000 – 30,000
אאודי2005-20185,000 – 25,000
שברולט1998-20172,000 – 10,000
דייהטסועד שנת 20121,000 – 6,000

הטווחים כאן משקפים את הערך של רכבים לפירוק, בדרך כלל לפי מצבם, השנה והנפילות בשוק הרכב לפירוק.

טבלת היתרונות שלנו לעומת המתחרים
קטגוריהירון – קונים רכבים לפירוקקונים רכבים לפירוק – אחרים
השירותאנו מספקים הצעת מחיר מיידית ומדויקת בהתאמה אישית לצרכים של כל לקוח, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. הצעה שמותאמת במיוחד לרכב שלכם ומועברת בצורה ברורה ומסודרת. בנוסף, מגיעים עם גרר עד אליכם בחינם כדי לאסוף את הרכב בקלות ובמהירות.הצעות מחיר שיכולות לקחת זמן לעיתים עד למענה סופי, ולעיתים כוללות פרטים לא מלאים או לא מדויקים, דבר שמוביל לאי בהירות.
שירותיותהשירות שלנו הוא אישי, מקצועי ואדיב. אנחנו דואגים לכל פרט ופרט כדי להבטיח חוויית שירות נעימה, מהירה ומועילה. כל לקוח מקבל שירות מותאם לצרכים האישיים שלו. אנו דואגים לכל פרט, כולל הגעה עם גרר עד אליכם בחינם לאסוף את הרכב.שירות שמבוצע בדרך כלל על ידי צוות כללי, אשר לא תמיד זמין באופן מיידי או מיומן בפתרון בעיות בצורה ספציפית לכל לקוח. פעמים רבות השירות עשוי להיות פחות נעים ומותאם אישית.
זמינותאנחנו זמינים 24/7 לכל לקוחותינו, ומגיעים לכל מקום בארץ, כולל ישובים מרוחקים, כדי להבטיח תהליך מהיר ויעיל. הגעתנו אליכם מתבצעת ללא תקלות ובזמן.שעות הפעילות מוגבלות למועדים קבועים ולעיתים אין התחייבות לזמינות מלאה. הדבר עשוי לגרום לעיכובים במענה או בהגעת צוות המומחים למקום.
סוגי רכביםאנחנו קונים את כל סוגי הרכבים, כולל רכבים ישנים, מושבתים, רכבים פרטיים ורכבים מסחריים. כל סוג רכב מקבל את תשומת הלב המתאימה והמענה היעיל ביותר.בדרך כלל, מקובל להציע קנייה רק של סוגים מסוימים של רכבים, לרוב רכבים פרטיים, ולעיתים יש התמקדות במותגים מסוימים בלבד.
פריסה ארציתאנו פועלים בכל הארץ, כולל אזורים מרוחקים ונגישים, כדי להבטיח שהשירות שלנו יגיע אליכם, לא משנה היכן אתם נמצאים. הניידות שלנו גבוהה והמענה תמיד מקצועי.השירות מוגבל לאזורים מסוימים בלבד, דבר שמגביל את היכולת להגיע לאזורים מרוחקים או להעניק שירות למספר גדול של לקוחות.
תהליךתהליך העבודה איתנו הוא מהיר, פשוט ומסודר, ללא עיכובים מיותרים. אנו מקפידים על תיאום נכון עם הלקוח, כל השלבים מתבצעים ביעילות ובצורה בהירה, כך שתהליך המכירה יהיה קל ונעים. בנוסף, אנו מלווים אתכם יד ביד לאורך כל הדרך, במקצועיות ובאחריות, כדי להבטיח שתהיו מרוצים בכל שלב בתהליך.התהליך אצל אחרים עשוי להיות יותר מסורבל ומורכב, עם צורך בהמתנה ארוכה בין שלב לשלב. לעיתים יש חוסר בהירות ובלבול בנוגע לפרטים או צעד הבא בתהליך.
תשלוםאנחנו מבצעים תשלום מיידי, במזומן או בדרך שתהיה נוחה לכם. אין עיכובים, כל הלקוח מקבל את התמורה המלאה על הרכב, באופן מידי ובזמן שנוח לו. אנו משלמים את המחיר הגבוה ביותר עבור הרכב שלכם, כך שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר.תשלום יכול להתעכב במקרים מסוימים, ולעיתים יש צורך בהמתנה ארוכה או בעיות בשיטות התשלום שמובילות לאי נוחות עבור הלקוח.
אחריות סביבתיתאנחנו דואגים לכך שכל רכב שנרכש יטופל בצורה אחראית לפי התקנים הסביבתיים המחמירים ביותר, ומבצעים את כל פעולות הפרוק בצורה שמגנה על הסביבה.פעמים רבות לא ניתנת תשומת לב מספקת לאספקטים סביבתיים בעת פרוק רכבים, והשירות לא תמיד עומד בדרישות התקנים הסביבתיים הנדרשים.
מידע שעשוי לעניין אותך גם
שאלות ותשובות נפוצות של גולשים על רכבים לפירוק

תהליך של פירוק רכב הוא למעשה השלב האחרון בחייו של הרכב. במסגרת שירות פירוק רכבים – מוסרים מהרכב כל חלקיו והברזל שנשאר מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאה).
לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים ברזל.

מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בשני תרחישים מרכזיים:
1. הרכב היה מעורב בתאונת דרכים שהשביתה אותו ובעקבותיה הוא ירד מהכביש.

2. הרכב הזדקן / עשה את שלו – אין הצדקה להחזיק אותו מבחינה כלכלית והסיכוי למכור אותו לשוק הפרטי נמוכים עד אפסיים.

מטבע הדברים, הסכום הסופי משתנה על בסיס שנתון הרכב, מצב מכני, שלדה ופרמטרים רבים אחרים. בתהליך של מכירת רכבים אצלנו, לפירוק כל רכב נבדק בקפידה ומחירו מוערך בצורה הוגנת.

רכבים שמגיעים למצב של פירוק לרוב שווים הרבה פחות ממחיר המחירון שלהם וניתן לקבל עליהם במקרים מסוימים 10% מערך הרכב או כמה אלפי שקלים בודדים.
לרוב התשלום מבוצע במזומן.

תהליך של פירוק רכבים מבוצע לרוב במגרשי פירוק רכבים פרטיים. יש לא מעט כאלה אבל לצערנו, כמו בכל תחום – גם לא מעט שרלטנים. יש לבדוק טוב טוב את המגרש בטרם מחליטים להתקדם איתו.
היו לא מעט מקרים בהם נאמר לבעל הרכב כי הוא פורק וירד מהכביש אך בפועל הרכב המשיך לנוע בחופשיות.

באם החלטתם לפרק את הרכב, הפרוצדורה היא כזו:

1. יש לבטל את רשיון הרכב במשרד התחבורה. זה דורש נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו.
2. יש להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רשיון הרכב, תעודת זהו וכן למלא טופס לביטול רישום הרכב.
3. חשוב לדעת – רכבים אשר מוטל עליהם עיקול, שעבוד או מגבלה כלשהי – לא ניתן לבטל את רשיונם.
4. מרגע ביטול רשיון הרכב אסור לנסוע איתו, למעט הגעה למגרש הפירוק.

משרד התחבורה, בשיתוף עם המשרד לאיכות הסביבה – יוצאים כל כמה זמן עם תוכנית שמטרתה לעודד בעלי רכבים לשלוח את רכבם לפירוק, ולקבל תמורה הוגנת עבור רכבם.
ישנם תנאים ספציפיים המשתנים לעת לעת על מנת לקבל כסף מהמדינה במסגרת תכנית זו.
מידע נוסף על כך ניתן למצאו כאן

אנו כמובן מודעים לנושא שיש רכבים מושבתים 🙂 במקרים כאלה אנו מספקים שירותי גרירה לרכב על חשבוננו עד למגרש הפירוק.

בשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

מכירת רכב לפירוק מתבצעת כאשר הרכב אינו במצב נסיעה ומומלץ לפרקו לחלקים. החלקים יכולים לשמש לתיקונים של רכבים אחרים.

אם הרכב לא עובר טסט, יש לו בעיות טכניות חמורות או שהעלויות לתיקון גבוהות מדי, ייתכן שיהיה משתלם יותר למכור אותו לפירוק.

לאחר שהרכב נמכר לפירוק, הוא מפורק לחלקים – כמו מנוע, גירים, שלדה ועוד – שניתן להשתמש בהם לחלקי חילוף או למחזור.

המחיר תלוי במצב הרכב, הגיל והחלקים שניתן להציל ממנו. כדאי לפנות לחברות המתמחות בתחום על מנת לקבל הצעה.

כן, ניתן למכור רכב לא פועל לפירוק. חברות רבות קונות רכבים במצב לא טוב.

כדאי לבצע סקר שוק ולבדוק הצעות מחברות שונות. חברה אמינה תציע מחיר ראוי בהתאם למצב הרכב.


יש לוודא שהרכב רשום על שמך, להסדיר את כל העניינים המנהליים ולוודא שברשותך את כל המסמכים הרלוונטיים.

כן, רוב החברות מציעות שירות פינוי רכב לפירוק ישירות מהחנייה שלך.

התהליך בדרך כלל מהיר ומסתיים בתוך מספר ימים, תלוי במורכבות ובזמינות.

כן. מכירת רכב לפירוק אינה כוללת העברת בעלות על הרכב, אלא פירוקו לחלקים, בעוד שמכירת רכב יד שנייה מתבצעת עבור רכבים שממשיכים לנסוע.

קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
לקוחות ממליצים עלינו
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם?

אם גם אתם מחפשים פתרון מהיר, הוגן ומקצועי למכור את הרכב שלכם לפירוק, אל תחשבו פעמיים – פנו ל"ירון קונה רכבים לפירוק". עם שנים של ניסיון בתחום, ירון וצוותו מציעים לכם שירות אישי ומקצועי, תוך הבטחת הצעות מחיר הוגנות ותנאים מצוינים. לא משנה אם הרכב שלכם ישן, פגום או לא עובר טסט – אצלנו תקבלו הצעה משתלמת ותהליך פשוט. אל תבזבזו זמן, צרו קשר עם ירון עוד היום ותיהנו מפתרון מהיר ומקצועי.

השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן