השאירו פרטים עכשיו וניצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר
המאמר נכתב ע"י: ירון קונה רכבים לפירוק ונסיעה – החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה מכל הסוגים
כאשר רכב מעורב בתאונה, הנזק עלול להיות רב ויקר. חשוב להבין את התיקונים וההחלפות הנפוצות שעשויות להידרש לאחר תאונה. פוסט זה בבלוג ידון בסוגים השונים של תיקונים ושינויים שעשויים להיות נחוצים לאחר שרכב היה מעורב בתאונה, כמו גם בצעדים שיש לנקוט ברגע שהרכב יצא מהחנות.
לאחר תאונה, חשוב להעריך את הנזק ולקבוע את התיקונים וההחלפות הנדרשים. זה יכול לכלול תיקוני גוף, כגון תיקון הפאנלים החיצוניים או החלפת זכוכית שבורה. בנוסף, המסגרת והמתלה עשויים להזדקק לתיקון או אפילו החלפה. הדבר נכון במיוחד כאשר הרכב עבר תאונת התהפכות או פגיעת צד. תיקונים אחרים עשויים לכלול החלפת כריות האוויר, אם היו מופעלות בתאונה. הבלמים עשויים לדרוש גם תיקונים או החלפות, כמו גם יישור הצמיגים. כמו כן, חשוב לבדוק את האלקטרוניקה והחיווט, שכן ייתכן שאלו נפגעו בתאונה. גם פנים הרכב עשוי להזדקק לתיקונים, כגון החלפת חגורות הבטיחות, לוח המחוונים והחיפוי הפנימי. זה יכול להיות יקר במיוחד אם לרכב יש ריפודי עור. לבסוף, המנוע עשוי לדרוש תיקון או החלפה. הדבר נכון במיוחד במקרים של נזק חמור למנוע. לאחר השלמת התיקונים וההחלפות, יש לבדוק את הרכב כדי לוודא שהוא בטוח לנהיגה. זה עשוי לכלול בדיקה חזותית של הגוף, המסגרת והמתלים, כמו גם בדיקת פליטות. הרכב צריך להיבדק גם עבור יישור תקין, בלמים והיגוי. לסיכום, ישנם סוגים רבים של תיקונים והחלפות שעלולים להיות נחוצים לאחר שרכב היה מעורב בתאונה. חשוב להעריך את הנזק ולקבוע את התיקונים וההחלפות הנדרשים. לאחר השלמת התיקונים וההחלפות, יש לבדוק את הרכב כדי לוודא שהוא בטוח לנהיגה.
אם רכב עבר תאונה, סביר להניח שיהיה צורך להחליף רכיבים עיקריים ברכב. הרכיבים האופייניים ביותר שיש להחליף הם המסגרת, הסרנים, הבלמים והמתלים. בהתאם לחומרת התאונה, ייתכן שיהיה צורך להחליף גם את המנוע, תיבת ההילוכים ומערכת ההנעה. במקרה הגרוע ביותר, ייתכן שיהיה צורך להחליף את הרכב כולו. חלקי חילוף עלולים להיות יקרים מאוד ולכן חשוב להעריך את עלות התיקונים ולהחליט האם עלות התיקון שווה את ערך הרכב. בנוסף, חשוב לחקור את איכות חלקי החילוף כדי להבטיח שהם יחזיקו מעמד ושהם מתאימים למותג ולדגם של הרכב. בנוסף לרכיבים העיקריים, ייתכן שיהיה צורך להחליף חלקים קטנים יותר של הרכב. זה כולל פנסים, פנסים אחוריים, פגושים ורכיבים חיצוניים אחרים, כמו גם חלקים פנימיים כגון לוח המחוונים, המושבים והריצוף. בהתאם לגיל הרכב ומצבו, ייתכן שחלק מהחלקים הללו יצטרכו להיות בהזמנה אישית או מחנות מתמחה. לבסוף, לאחר התקנת חלקי החילוף, יהיה צורך לבצע בדיקה ובדיקה כדי לוודא שהם מותקנים כהלכה ושהרכב בטוח לנהיגה. תהליך זה כולל בדרך כלל בדיקת דרכים ובדיקת בטיחות, כדי לוודא שהרכב בטוח ושכל הרכיבים פועלים כהלכה.
לאחר שרכב עבר תאונה, סביר להניח שיש נזק לגוף ולצבע של הרכב. נזק זה יכול לנוע בין שריטות ושקעים קלים ועד נזק מבני חמור יותר. בהתאם להיקף הנזק, ייתכן שיהיה צורך במכון פחחות לצורך תיקונים. במהלך תהליך זה, ייתכן שיהיה צורך להחליף לוחות, וייתכן שיהיה צורך לשחזר את הגוף והצבע. זה יכול להיות תהליך יקר, אבל יש צורך להבטיח שהרכב בטוח לנהיגה ונראה טוב. כמו כן, חשוב לוודא שהתיקונים מבוצעים כהלכה ושהחלקים בהם נעשה שימוש הם באיכות גבוהה. בנוסף לעבודות המרכב והצבע, ייתכן שיהיה צורך לשחזר גם את פנים הרכב. אם כרית האוויר מופעלת, ייתכן שיהיה צורך להחליף אותה. ייתכן שיהיה צורך להחליף או לתקן רכיבים פנימיים אחרים, כגון לוח המחוונים, המושבים והשטיחים. חשוב לוודא שכל הרכיבים תקינים ושהפנים של הרכב בטוח ונוח. לבסוף, חשוב לקחת בחשבון את כל השינויים הנוספים שעשויים להיות נחוצים לאחר תאונה. לדוגמה, אם הרכב מצטבר, ייתכן שהבעלים יצטרך לרכוש רכב חדש. אם הרכב ניתן להצלה, ייתכן שהוא יזדקק לשינויים נוספים, כגון מנוע חדש או תיבת הילוכים, על מנת שיהיה מתאים לכביש. בסך הכל, חשוב להבין את סוגי התיקונים והשינויים השונים שעשויים להיות נחוצים לאחר שרכב עבר תאונה. כמו כן, חשוב לוודא שכל התיקונים מבוצעים כראוי ושהחלקים בהם נעשה שימוש הם באיכות גבוהה. נקיטת צעדים אלו תבטיח שהרכב בטוח לנהיגה ונראה טוב.
כאשר רכב עובר תאונה, הצעד הראשון הוא לפנות לחברת הביטוח ולהגיש תביעה. חברת הביטוח תשלח מתקן שיבדוק את הרכב והערכת הנזק. בהתאם להיקף הנזק, עלויות התיקון עשויות להיות מכוסות על ידי חברת הביטוח. המכוון יקבע גם אילו תיקונים והחלפות נחוצים. במידה והתיקונים ייחשבו נחוצים, חברת הביטוח תיתן תשלום עבור עבודת התיקון. לאחר סיום התיקונים, ייתכן שהבעלים יידרש לשלם השתתפות עצמית לפני שחברת הביטוח תכסה את העלויות. סכום ההשתתפות העצמית נקבע לפי הפוליסה והנזקים שנגרמו בתאונה. אם הרכב הוכרז כאובדן מוחלט, חברת הביטוח תשלם את הסכום לכיסוי החלפת הרכב. בנוסף לתיקונים, ייתכן והבעלים יצטרך לבצע שינויים ברכב על מנת להחזירו למצבו לפני התאונה. זה יכול לכלול החלפה או שדרוג של חלקים ורכיבים, כגון המתלים, הבלמים והצמיגים. חברת הביטוח תכסה בדרך כלל את העלויות של שינויים אלה. חשוב להבין שהתיקונים והשינויים הדרושים לאחר תאונה עשויים לקחת זמן וכסף, ויכולים להיות מאמץ יקר. על מנת להבטיח שהרכב במצב הטוב ביותר האפשרי, חשוב להקפיד על הוראות המכוון והתיקון. כמו כן, חשוב לעיין בפוליסת הביטוח כדי להבין מה מכוסה ומה לא מכוסה. על ידי מתן זמן להבין מה מכוסה, הבעלים יכול להבטיח שהתיקונים והשינויים מבוצעים כהלכה ושהרכב ישוחזר למצבו לפני התאונה.
כאשר רכב היה מעורב בתאונה, חשוב לוודא שכל התיקונים והשינויים הדרושים הושלמו. כדי להבטיח את שלומם של הנהג והנוסעים, כל כלי הרכב דורשים בדיקת בטיחות לאחר תאונה. במהלך בדיקה זו, טכנאים יבדקו את הרכב על כל נזק מכני או חלקים שבורים וכן כל נזק לגוף או למסגרת. אם יש צורך בתיקונים או החלפות, הטכנאים יבצעו אותם. בנוסף, בדיקת בטיחות תאשר שהרכב בטוח לנהיגה ושכל מאפייני הבטיחות, כגון חגורות בטיחות, כריות אוויר ובלמים, פועלים כהלכה. בדיקת בטיחות חיונית להבטחת בטיחות הנהג והנוסעים לאחר תאונה. לאחר שהרכב עבר את בדיקת הבטיחות, ניתן להשלים את התיקונים והשינויים. בהתאם לחומרת התאונה והנזק שנגרם, התיקונים והשינויים עשויים לכלול כל דבר מהחלפת חלקים שבורים ועד החלפת לוחות גוף או פאנלים ומסגרות. בנוסף, אם כריות האוויר נפתחו, יש להחליף אותן לפני שניתן לנהוג ברכב. לאחר השלמת התיקונים והשינויים, יש לבדוק את הרכב כדי לוודא שהוא בטוח לנהיגה. חשוב להבין את הצעדים שיש לנקוט לאחר שרכב היה מעורב בתאונה. בדיקות בטיחות חיוניות כדי להבטיח את בטיחות הנהג והנוסעים, בעוד שהתיקונים והשינויים נחוצים כדי להחזיר את הרכב למצבו לפני התאונה. על ידי הבנת תהליך התיקון והשינוי של רכב לאחר תאונה, נהגים יכולים להבטיח שהרכבים שלהם בטוחים לנהיגה.
חשוב לנקוט בצעדים הנדרשים לאחר שרכב היה מעורב בתאונה כדי לוודא שהוא בטוח ואמין. על ידי הבנת סוגי התיקונים והשינויים שעשויים להיות נחוצים, כמו גם לדעת כיצד להגיש תביעת ביטוח, נהגים יכולים לעזור לוודא שהרכבים שלהם במצב הטוב ביותר.
דגם המכונית | שנת המכוניות | מחיר לפירוק (ש"ח) |
---|---|---|
אופל | 1995-2017 | 1,000 – 10,000 |
טויוטה | 2002-2017 | 2,000 – 15,000 |
סובארו | 1994-2017 | 1,500 – 12,000 |
סוזוקי | 1999-2005 | 1,000 – 7,000 |
סיטרואן | עד שנת 2017 | 1,500 – 10,000 |
רנו | 1994-2017 | 1,000 – 8,000 |
גולף | 1994-2017 | 3,000 – 20,000 |
וולוו | 1995-2017 | 5,000 – 25,000 |
מאזדה | עד שנת 2016 | 2,000 – 12,000 |
סקודה | שנת 2004+ | 2,000 – 15,000 |
פולקסווגן | עד שנת 2016 | 3,000 – 18,000 |
יונדאי | עד שנת 2016 | 2,000 – 12,000 |
מרצדס | עד שנת 2016 | 5,000 – 50,000 |
ניסאן | 2000-2018 | 2,000 – 15,000 |
פיג'ו | עד שנת 2017 | 1,500 – 8,000 |
פורד | 1990-2016 | 1,500 – 10,000 |
BMW | עד שנת 2017 | 5,000 – 30,000 |
אאודי | 2005-2018 | 5,000 – 25,000 |
שברולט | 1998-2017 | 2,000 – 10,000 |
דייהטסו | עד שנת 2012 | 1,000 – 6,000 |
הטווחים כאן משקפים את הערך של רכבים לפירוק, בדרך כלל לפי מצבם, השנה והנפילות בשוק הרכב לפירוק.
קטגוריה | ירון – קונים רכבים לפירוק | קונים רכבים לפירוק – אחרים |
---|---|---|
השירות | אנו מספקים הצעת מחיר מיידית ומדויקת בהתאמה אישית לצרכים של כל לקוח, תוך מתן תשומת לב לפרטים הקטנים. הצעה שמותאמת במיוחד לרכב שלכם ומועברת בצורה ברורה ומסודרת. בנוסף, מגיעים עם גרר עד אליכם בחינם כדי לאסוף את הרכב בקלות ובמהירות. | הצעות מחיר שיכולות לקחת זמן לעיתים עד למענה סופי, ולעיתים כוללות פרטים לא מלאים או לא מדויקים, דבר שמוביל לאי בהירות. |
שירותיות | השירות שלנו הוא אישי, מקצועי ואדיב. אנחנו דואגים לכל פרט ופרט כדי להבטיח חוויית שירות נעימה, מהירה ומועילה. כל לקוח מקבל שירות מותאם לצרכים האישיים שלו. אנו דואגים לכל פרט, כולל הגעה עם גרר עד אליכם בחינם לאסוף את הרכב. | שירות שמבוצע בדרך כלל על ידי צוות כללי, אשר לא תמיד זמין באופן מיידי או מיומן בפתרון בעיות בצורה ספציפית לכל לקוח. פעמים רבות השירות עשוי להיות פחות נעים ומותאם אישית. |
זמינות | אנחנו זמינים 24/7 לכל לקוחותינו, ומגיעים לכל מקום בארץ, כולל ישובים מרוחקים, כדי להבטיח תהליך מהיר ויעיל. הגעתנו אליכם מתבצעת ללא תקלות ובזמן. | שעות הפעילות מוגבלות למועדים קבועים ולעיתים אין התחייבות לזמינות מלאה. הדבר עשוי לגרום לעיכובים במענה או בהגעת צוות המומחים למקום. |
סוגי רכבים | אנחנו קונים את כל סוגי הרכבים, כולל רכבים ישנים, מושבתים, רכבים פרטיים ורכבים מסחריים. כל סוג רכב מקבל את תשומת הלב המתאימה והמענה היעיל ביותר. | בדרך כלל, מקובל להציע קנייה רק של סוגים מסוימים של רכבים, לרוב רכבים פרטיים, ולעיתים יש התמקדות במותגים מסוימים בלבד. |
פריסה ארצית | אנו פועלים בכל הארץ, כולל אזורים מרוחקים ונגישים, כדי להבטיח שהשירות שלנו יגיע אליכם, לא משנה היכן אתם נמצאים. הניידות שלנו גבוהה והמענה תמיד מקצועי. | השירות מוגבל לאזורים מסוימים בלבד, דבר שמגביל את היכולת להגיע לאזורים מרוחקים או להעניק שירות למספר גדול של לקוחות. |
תהליך | תהליך העבודה איתנו הוא מהיר, פשוט ומסודר, ללא עיכובים מיותרים. אנו מקפידים על תיאום נכון עם הלקוח, כל השלבים מתבצעים ביעילות ובצורה בהירה, כך שתהליך המכירה יהיה קל ונעים. בנוסף, אנו מלווים אתכם יד ביד לאורך כל הדרך, במקצועיות ובאחריות, כדי להבטיח שתהיו מרוצים בכל שלב בתהליך. | התהליך אצל אחרים עשוי להיות יותר מסורבל ומורכב, עם צורך בהמתנה ארוכה בין שלב לשלב. לעיתים יש חוסר בהירות ובלבול בנוגע לפרטים או צעד הבא בתהליך. |
תשלום | אנחנו מבצעים תשלום מיידי, במזומן או בדרך שתהיה נוחה לכם. אין עיכובים, כל הלקוח מקבל את התמורה המלאה על הרכב, באופן מידי ובזמן שנוח לו. אנו משלמים את המחיר הגבוה ביותר עבור הרכב שלכם, כך שתהיו בטוחים שאתם מקבלים את התמורה הטובה ביותר. | תשלום יכול להתעכב במקרים מסוימים, ולעיתים יש צורך בהמתנה ארוכה או בעיות בשיטות התשלום שמובילות לאי נוחות עבור הלקוח. |
אחריות סביבתית | אנחנו דואגים לכך שכל רכב שנרכש יטופל בצורה אחראית לפי התקנים הסביבתיים המחמירים ביותר, ומבצעים את כל פעולות הפרוק בצורה שמגנה על הסביבה. | פעמים רבות לא ניתנת תשומת לב מספקת לאספקטים סביבתיים בעת פרוק רכבים, והשירות לא תמיד עומד בדרישות התקנים הסביבתיים הנדרשים. |
תהליך של פירוק רכב הוא למעשה השלב האחרון בחייו של הרכב. במסגרת שירות פירוק רכבים – מוסרים מהרכב כל חלקיו והברזל שנשאר מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאה).
לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים ברזל.
מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בשני תרחישים מרכזיים:
1. הרכב היה מעורב בתאונת דרכים שהשביתה אותו ובעקבותיה הוא ירד מהכביש.
2. הרכב הזדקן / עשה את שלו – אין הצדקה להחזיק אותו מבחינה כלכלית והסיכוי למכור אותו לשוק הפרטי נמוכים עד אפסיים.
מטבע הדברים, הסכום הסופי משתנה על בסיס שנתון הרכב, מצב מכני, שלדה ופרמטרים רבים אחרים. בתהליך של מכירת רכבים אצלנו, לפירוק כל רכב נבדק בקפידה ומחירו מוערך בצורה הוגנת.
רכבים שמגיעים למצב של פירוק לרוב שווים הרבה פחות ממחיר המחירון שלהם וניתן לקבל עליהם במקרים מסוימים 10% מערך הרכב או כמה אלפי שקלים בודדים.
לרוב התשלום מבוצע במזומן.
תהליך של פירוק רכבים מבוצע לרוב במגרשי פירוק רכבים פרטיים. יש לא מעט כאלה אבל לצערנו, כמו בכל תחום – גם לא מעט שרלטנים. יש לבדוק טוב טוב את המגרש בטרם מחליטים להתקדם איתו.
היו לא מעט מקרים בהם נאמר לבעל הרכב כי הוא פורק וירד מהכביש אך בפועל הרכב המשיך לנוע בחופשיות.
באם החלטתם לפרק את הרכב, הפרוצדורה היא כזו:
1. יש לבטל את רשיון הרכב במשרד התחבורה. זה דורש נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו.
2. יש להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רשיון הרכב, תעודת זהו וכן למלא טופס לביטול רישום הרכב.
3. חשוב לדעת – רכבים אשר מוטל עליהם עיקול, שעבוד או מגבלה כלשהי – לא ניתן לבטל את רשיונם.
4. מרגע ביטול רשיון הרכב אסור לנסוע איתו, למעט הגעה למגרש הפירוק.
אנו כמובן מודעים לנושא שיש רכבים מושבתים 🙂 במקרים כאלה אנו מספקים שירותי גרירה לרכב על חשבוננו עד למגרש הפירוק.
בשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!
מכירת רכב לפירוק מתבצעת כאשר הרכב אינו במצב נסיעה ומומלץ לפרקו לחלקים. החלקים יכולים לשמש לתיקונים של רכבים אחרים.
אם הרכב לא עובר טסט, יש לו בעיות טכניות חמורות או שהעלויות לתיקון גבוהות מדי, ייתכן שיהיה משתלם יותר למכור אותו לפירוק.
לאחר שהרכב נמכר לפירוק, הוא מפורק לחלקים – כמו מנוע, גירים, שלדה ועוד – שניתן להשתמש בהם לחלקי חילוף או למחזור.
המחיר תלוי במצב הרכב, הגיל והחלקים שניתן להציל ממנו. כדאי לפנות לחברות המתמחות בתחום על מנת לקבל הצעה.
כן, ניתן למכור רכב לא פועל לפירוק. חברות רבות קונות רכבים במצב לא טוב.
כדאי לבצע סקר שוק ולבדוק הצעות מחברות שונות. חברה אמינה תציע מחיר ראוי בהתאם למצב הרכב.
יש לוודא שהרכב רשום על שמך, להסדיר את כל העניינים המנהליים ולוודא שברשותך את כל המסמכים הרלוונטיים.
כן, רוב החברות מציעות שירות פינוי רכב לפירוק ישירות מהחנייה שלך.
התהליך בדרך כלל מהיר ומסתיים בתוך מספר ימים, תלוי במורכבות ובזמינות.
כן. מכירת רכב לפירוק אינה כוללת העברת בעלות על הרכב, אלא פירוקו לחלקים, בעוד שמכירת רכב יד שנייה מתבצעת עבור רכבים שממשיכים לנסוע.
יחס אישי ואדיב
עמידה בזמנים
מחיר הוגן
מקצועיות ואמינות
ותק וניסיון רב שנים
מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם?
אם גם אתם מחפשים פתרון מהיר, הוגן ומקצועי למכור את הרכב שלכם לפירוק, אל תחשבו פעמיים – פנו ל"ירון קונה רכבים לפירוק". עם שנים של ניסיון בתחום, ירון וצוותו מציעים לכם שירות אישי ומקצועי, תוך הבטחת הצעות מחיר הוגנות ותנאים מצוינים. לא משנה אם הרכב שלכם ישן, פגום או לא עובר טסט – אצלנו תקבלו הצעה משתלמת ותהליך פשוט. אל תבזבזו זמן, צרו קשר עם ירון עוד היום ותיהנו מפתרון מהיר ומקצועי.
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.
להצעת מחיר:
השירותים שלנו
השירותים שלנו
קונה רכבים לפירוק - אזורי שירות
רכבים לפירוק לפי דגם
כל הזכויות שמורות ל- © קונה רכבים לפירוק ונסיעה מכל הסוגים | 053-343-6074 | pirukrehavim.co.il@gmail.com