שירות כחול לבן בלבד    מבצע גרירה עלינו, תוך 30 דקות אצלך! חייגו: 053-343-6074

מכירת רכב ישן

תוכן עניינים

השאירו פרטים עכשיו וניצור עמכם קשר למתן הצעת מחיר משתלמת ביותר

המאמר נכתב ע"י החברה המובילה לקניית רכבים לפירוק ולנסיעה מכל הסוגים

קונה רכבים לפירוק ונסיעה, מעוקלים וללא מנוע במזומן

מחפשים למכור את הרכב הישן שלכם? פוסט זה בבלוג ייתן לך כמה טיפים ועצות כיצד לפעול. הוא יכסה נושאים כמו הניירת הדרושה, קביעת מחיר וכיצד לפרסם את המכונית שלך. עם ההדרכה מהפוסט הזה, תוכל למכור את רכבך במהירות וביעילות.

אסוף את הניירת הדרושה

לפני שתוכל להתחיל בתהליך מכירת הרכב שלך, עליך לוודא שכל הניירת הדרושה תקינה. זה כולל את הכותרת, הרישום וכל מסמך אחר הקשור לרכב שלך. הכותרת חשובה במיוחד שכן מדובר במסמך משפטי המוכיח שאתה הבעלים של הרכב. יש לחתום עליו הן על ידי הקונה והן על ידי המוכר, ועליו לקבל אישור נוטריוני על ידי נוטריון מוסמך. בנוסף לכותרת, כדאי גם לוודא כי רישום הרכב שלכם מעודכן, שכן הדבר נדרש על מנת להעביר את הבעלות על הרכב כדין. לבסוף, יש לאסוף כל ניירת אחרת הקשורה לרכב שלך, כגון דוח היסטוריית רכב או רישומי תיקונים, ולהציג בפני הקונה הפוטנציאלי. על ידי איסוף כל הניירת הדרושה מבעוד מועד, תוכל להפוך את תהליך מכירת המכונית שלך להרבה יותר חלק ופשוט.

קבע מחיר מתאים

כשזה מגיע לקביעת מחיר לרכב הישן שלך, תרצה לחקור עבור מה נמכרות מכוניות דומות ולהשתמש בזה כמדריך. זכור כי אתה תמיד יכול לנהל משא ומתן על מחיר נמוך יותר אבל אתה לא רוצה להגדיר את המחיר נמוך מדי. אתה גם לא רוצה להגדיר את המחיר גבוה מדי או שאתה עלול להפחיד קונים פוטנציאליים. תסתכל על מכוניות דומות באתרים כמו Autotrader, Craigslist ו-eBay כדי לקבל מושג מה השוק ישא. בנוסף, תוכל לקבל הערכה מקצועית של המכונית שלך כדי לעזור לך לקבוע מחיר הוגן. לאחר שתקבע מחיר סביר, תרצה לרשום אותו באינטרנט או בעיתון. הקפד לכלול פרטים שעשויים להיות חשובים לקונים פוטנציאליים כגון יצרן ודגם, שנה, קילומטראז' וכל מאפיינים מיוחדים. פרטים אלו יעזרו לקונים להחליט אם המכונית שלכם מתאימה להם. ייתכן שתרצה גם לספק לקונים פוטנציאליים דוח CarFax או אחר היסטוריית רכבים. זה יעזור להם להבין את היסטוריית התחזוקה של המכונית ואת כל הבעיות הפוטנציאליות שאולי התרחשו. לבסוף, אתה צריך להיות מוכן לנהל משא ומתן על המחיר במידת הצורך כדי למכור אותו. זכרו, המטרה היא למכור את הרכב במהירות ובמחיר הוגן.

פרסם את המכונית שלך

כשזה מגיע למכירת המכונית הישנה שלך, פרסום הוא המפתח. חשוב להעביר את הבשורה על המכונית שלך לקונים פוטנציאליים. אחת הדרכים הפופולריות ביותר לפרסם את המכונית שלך היא באמצעות מודעה מסווגת. אתה יכול לרשום את הרכב שלך בעיתונים מקומיים וארציים, או באתרי אינטרנט כגון Craigslist, Autotrader או eBay Motors. הקפידו לכלול תיאור מפורט של הרכב, כולל כל מאפיינים מיוחדים ומצב הרכב. הקפידו לכלול מספר תמונות של המכונית, הן מבפנים והן מבחוץ. כלול גם מחיר מבוקש הוגן והגיוני. זה עשוי להיות מועיל גם להשתמש בפלטפורמות מדיה חברתית כדי לפרסם את המכונית שלך. אתה יכול לפרסם את הרישום בדפי המדיה החברתית שלך, או ליצור דף מיוחד רק עבור המכונית שלך. הקפד לכלול את אותם הפרטים והתמונות שבהם היית משתמש במודעה מסווגת. אתה יכול גם להצטרף לקבוצות מקוונות למכירת רכב כדי לקבל עוד יותר חשיפה. לבסוף, חשוב להיות פרואקטיביים בפרסום המכונית שלך. צור קשר עם סוכנויות רכב וחנויות רכב מקומיות, והודיע להם שאתה מוכר את המכונית שלך. אתה יכול גם לפרסם פליירים או שלטים בשכונה שלך או בבתי עסק מקומיים. ככל שהמכונית שלך תקבל יותר חשיפה, כך גדל הסיכוי שתמצא קונה. עם הכמות הנכונה של פרסום, אתה אמור להיות מסוגל למכור את המכונית שלך במהירות ובמחיר הוגן.

לשאת ולתת

לאחר שקבעתם מחיר לרכב שלכם, הגיע הזמן להתחיל לנהל משא ומתן עם קונים פוטנציאליים. כשמנהלים משא ומתן, חשוב לשמור על המחיר שלך, אבל גם להיות מוכן לעשות פשרות קטנות. בנוסף, זה חכם לקבל מושג לגבי המחיר הנמוך ביותר שאתה מוכן לקבל. זה יכול לעזור לך להימנע מניצול. הקפידו להישאר ממוקדים ואל תתנו לעצמכם להיות המום על ידי קונה נלהב מדי. בנוסף, נסו לשמור את השיחה על המחיר ולהימנע מלהיכנס לפרטים אישיים. רוב הקונים ירצו לשכנע אותך, אז היו מוכנים להישאר איתן במחיר ולשמור את השיחה ממוקדת. בעת משא ומתן, חשוב גם לשקול כמה זמן יש לך. אם אתה ממהר, אולי תרצה לקבל הצעה נמוכה יותר ממה שתכננת במקור. מצד שני, אם יש לך זמן לחכות, אל תפחד לעמוד איתן ולחכות שמישהו מוכן לשלם את המחיר שלך. בנוסף, חשוב לזכור שסביר להניח שהקונה ינהל משא ומתן על מחיר נמוך יותר גם אם לא תשתתף באופן פעיל. כל עוד אתה סביר, סביר להניח שתצליח להגיע להסכמה עם קונה פוטנציאלי. בעת משא ומתן, חשוב להישאר מקצועי ומנומס. זה יבטיח שהתהליך יתנהל בצורה חלקה וששני הצדדים יהיו מרוצים מהתוצאה. זכור שהמטרה היא למכור את המכונית שלך, אז הקונה צריך להיות מאושר. עם טקטיקת משא ומתן נכונה וקצת סבלנות, תוכל למכור את המכונית שלך במהירות וביעילות.

מוכר את המכונית

כשזה מגיע למכירת הרכב הישן שלך, הצעד הראשון הוא לוודא שיש לך את כל הניירת הנדרשת מסודרת. בהתאם למקום מגוריכם, ייתכן שתזדקקו לכותרת, רישום, שטר מכירה והצהרת גילוי מד מרחק. אם אין לך את כל המסמכים, ייתכן שתצטרך לפנות ל-DMV או למחלקת הרכב המנוע של המדינה שלך כדי לקבל אותם. כדאי גם לשקול לקבוע מחיר לרכב שלך. חקור את הערך של מודלים דומים באזור שלך והשתמש בזה כנקודת התחלה. ייתכן שתרצה לקחת בחשבון גם את מצב המכונית שלך, כל תיקון שביצעת ואפילו את הקילומטראז'. לאחר שחשבתם על כל הניירת והמחיר, הגיע הזמן להתחיל לפרסם את הרכב שלכם. אתה יכול להשתמש במודעות מסווגות מקוונות כדי להגיע לקונים פוטנציאליים. אתה יכול גם לפרסם פליירים או לתלות שלטים במקומות בולטים ברחבי העיר. רק הקפד לכלול את כל הפרטים החשובים, כגון המותג, הדגם והשנה, כמו גם פרטי התקשרות. לבסוף, היה מוכן לנהל משא ומתן. ייתכן שיהיה עליך להיות גמיש במחיר ולהיות מוכן לקבל הצעות של קונים. כדאי גם לשקול אם תהיה מוכן לקבל תוכנית תשלום או עסקה. מכירת רכב ישן יכולה להיות משימה לא פשוטה, אך בעזרת הכלים וההכנה הנכונים תוכלו להפוך את התהליך לחלק ככל האפשר. התחל באיסוף הניירת הדרושה, קביעת מחיר ופרסום המכונית שלך. היו מוכנים לנהל משא ומתן עם קונים פוטנציאליים ותוכלו למכור את רכבכם במהירות וביעילות.

מכירת רכב ישן יכול להיות תהליך מייאש, אבל עם ייעוץ והכוונה נכונים, זה יכול להיות תהליך פשוט יחסית וללא כאבים. עם הטיפים והעצות מהפוסט בבלוג הזה, תהיו מוכנים היטב למכור את המכונית שלכם במהירות וביעילות.

מחירון רכבים לפירוק לפי סוג רכב
שירותים נוספים

תהליך של פירוק רכב הוא למעשה השלב האחרון בחייו של הרכב. במסגרת שירות פירוק רכבים – מוסרים מהרכב כל חלקיו והברזל שנשאר מועבר לתהליך שנקרא גריטה (מהמילה גרוטאה).
לרוב, הברזל מותך ונמכר לחברות ו/או מפעלים הצורכים ברזל.

מכירת רכב לפירוק מומלץ לבצע בשני תרחישים מרכזיים:
1. הרכב היה מעורב בתאונת דרכים שהשביתה אותו ובעקבותיה הוא ירד מהכביש.

2. הרכב הזדקן / עשה את שלו – אין הצדקה להחזיק אותו מבחינה כלכלית והסיכוי למכור אותו לשוק הפרטי נמוכים עד אפסיים.

מטבע הדברים, הסכום הסופי משתנה על בסיס שנתון הרכב, מצב מכני, שלדה ופרמטרים רבים אחרים. בתהליך של מכירת רכבים אצלנו, לפירוק כל רכב נבדק בקפידה ומחירו מוערך בצורה הוגנת.

רכבים שמגיעים למצב של פירוק לרוב שווים הרבה פחות ממחיר המחירון שלהם וניתן לקבל עליהם במקרים מסוימים 10% מערך הרכב או כמה אלפי שקלים בודדים.
לרוב התשלום מבוצע במזומן.

תהליך של פירוק רכבים מבוצע לרוב במגרשי פירוק רכבים פרטיים. יש לא מעט כאלה אבל לצערנו, כמו בכל תחום – גם לא מעט שרלטנים. יש לבדוק טוב טוב את המגרש בטרם מחליטים להתקדם איתו.
היו לא מעט מקרים בהם נאמר לבעל הרכב כי הוא פורק וירד מהכביש אך בפועל הרכב המשיך לנוע בחופשיות.

באם החלטתם לפרק את הרכב, הפרוצדורה היא כזו:

1. יש לבטל את רשיון הרכב במשרד התחבורה. זה דורש נוכחות של בעל הרכב או מיופה כוח מטעמו.
2. יש להגיע למשרד הרישוי מצוידים עם רשיון הרכב, תעודת זהו וכן למלא טופס לביטול רישום הרכב.
3. חשוב לדעת – רכבים אשר מוטל עליהם עיקול, שעבוד או מגבלה כלשהי – לא ניתן לבטל את רשיונם.
4. מרגע ביטול רשיון הרכב אסור לנסוע איתו, למעט הגעה למגרש הפירוק.

משרד התחבורה, בשיתוף עם המשרד לאיכות הסביבה – יוצאים כל כמה זמן עם תוכנית שמטרתה לעודד בעלי רכבים לשלוח את רכבם לפירוק, ולקבל תמורה הוגנת עבור רכבם.
ישנם תנאים ספציפיים המשתנים לעת לעת על מנת לקבל כסף מהמדינה במסגרת תכנית זו.
מידע נוסף על כך ניתן למצאו כאן

אנו כמובן מודעים לנושא שיש רכבים מושבתים 🙂 במקרים כאלה אנו מספקים שירותי גרירה לרכב על חשבוננו עד למגרש הפירוק.

בשמחה, ניתן ליצור עימנו קשר דרך הטלפון או דרך הטופס שבאתר. נשתמע!

קישורים חיצוניים למידע ולהורדת טפסים ממשרד התחבורה
לקוחות ממליצים עלינו
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש קונה רכבים לפירוק זמין באזורכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן